Системний підхід до управління загальноосвітнім закладом як теоретичне підґрунтя управління освітніми ризиками
Abstract
Актуальність теми дослідження обумовлена проблемами системи освіти в Україні, положеннями Закону «Про освіту», «Концепції модернізації освіти» новітніми науковими досягненнями в педагогіці, психології, теорії та практиці управління освітніми установами, що працюють у режимі розвитку; необхідністю оновлення змісту освіти на основі державних освітніх стандартів, базисного навчального плану; впровадженням у практику навчання сучасних парадигм освіти, інноваційних технологій, орієнтованих на особистість школяра (учня)
References
Менеджмент організації: підручник / Л. І. Федулова [та ін.]. Київ: Либідь, 2003. 448 с.
Осадчий І. Г. Соціально-філософські аспекти формування загальної культури керівника загальноосвітнього навчального закладу: монографія. Київ: Пед. думка, 2012. 148 с.
Крижко В. В. Теорія та практика менеджменту в освіті: навч. посіб. Запоріжжя: Просвіта, 2003. 272 с.
Хриков Є. М. Управління навчальним закладом: навч. посіб. Київ: Знання, 2006. 365 с.
Островерхова Н. М., Даниленко Л. І. Ефективність управління загальноосвітьою школою: соціально-педагогічний аспект. Київ: Школяр, 1995. 302 с.
Осовська Г. В., Осовський О. А. Менеджмент організацій: навч. посіб. Київ: Кондор, 2007. 420 с.
Кучерова Г. Шляхи організації НВП. Директор школи. 2011. № 29/30. С. 1, 3–35.
Освітній менеджмент: навч. посіб. /за заг. ред. Л. І. Даниленко, Л. М. Карамушки. Київ: Шкільний світ, 2003. 400 с.
Мойсеюк Н. Педагогіка. URL: https://pidru4niki.com/16701214/pedagogika/ osnovi_upravlinnya_zagalnoosvitnim_navchalnim_zakladom
Федоренко П. Системний підхід у практиці управління школою. Завуч. 2011. № 15. С. 4–6.