Проблеми та суперечності у впровадженні дистанційного навчання в освітній процес закладів загальної середньої освіти
Abstrakt
Економічні, політичні й соціальні зміни, які відбуваються в Україні, зумовлюють необхідність прискорення реформування системи освіти. Насамперед це стосується задоволення освітніх потреб громадян протягом всього життя, забезпечення доступу до освітньої та професійної підготовки всіх, хто має необхідні здібності. Тому передбачено впровадження у навчально-виховний процес новітніх педагогічних технологій та науково-методичних досягнень, створення нової системи інформаційного забезпечення освіти, входження України у міжнародну систему комп’ютерної інформації. Найбільш ефективному рішенню вищезазначених проблем сприяє дистанційне навчання [1]. Сучасному суспільству потрібна масова якісна освіта, яка спроможна забезпечити вимоги до споживача та виробника матеріальних і духовних благ. Виконати соціальне замовлення суспільства через збільшення асигнувань на освіту, збільшення кількості навчальних закладів та іншими традиційними способами не можуть навіть заможні країни. Тому поява дистанційної освіти не випадкова, це закономірний етап розвитку та адаптації освіти до сучасних умов.
Bibliografia
Штихно Л. В. Дистанцiйне навчання як перспективний напрям розвитку сучасної освіти. Young Scientist. 2016. № 6(33). URL: http://molodyvcheny. in.ua/files/journal/2016/6/121.pdf
Степаненко С. В. Про трансформацію системи заочної освіти в умовах інтеграції в Європейський освітній простір. Вища школа. 2007. № 2. С. 31–37.
Заболоцький А. Ю. Психологічні проблеми дистанційного навчання викладачів в системі післядипломної педагогічної освіти.Університет "КРОК". URL: https://library.krok.edu.ua/media/library/category/statti/zabolotskyi_0003.pdf.
Стадник О. Д., Яременко О. В., Мороз І. О. Перспективи дистанційного і змішаного навчання в системі безперервної освіти / Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка. URL: https://repository.sspu. edu.ua/bitstream/123456789/2848/1/ПЕРСПЕКТИВИ%20ДИСТАНЦІЙНОГО %20І% 20ЗМІШАНОГО%20НАВЧАННЯ.pdf
Варзар Т. Дистанційна освіта в сучасній освітній діяльності Українознавство. 2005. № 1. С. 116–119.
Заборонити дистанційну освіту у всіх навчальних закладах. Офіційне інтернет-представництво Президента України. 2020. URL: https://petition. president.gov.ua/petition/97372
Положення про дистанційну форму здобуття повної загальної середньої освіти. Міністерство освіти і науки України. 2020. URL: https://mon.gov.ua/ ua/news/vidsogodni-nabuvayut-chinnosti-onovleni-umovi-distancijnogonavchannya-u-shkolah
Про систему MOODLE. Державний університет телекомунікацій. URL: http://www.dut.edu.ua/ua/1035-pro-sistemu-moodle-organizaciyno-metodichniycentr-novitnih-tehnologiy-navchannya
Організація дистанційного навчання в школі. Міністерство освіти і науки України. 2020. URL: https://mon.gov.ua/storage/app/media/zagalna%20 serednya/metodichni%20recomendazii/2020/metodichni%20recomendaziidustanciyna%20osvita-2020.pdf
Всеукраїнська школа онлайн. Міністерство освіти і науки України. 2020. URL: https://mon.gov.ua/ua/tag/vseukrayinska-shkola-onlajn
Штихно Л. В. Дистанційне навчання як перспективний напрям розвитку сучасної освіти. Молодий вчений. 2016. URL: http://molodyvcheny.in.ua/ files/journal/2016/6/121.pdf