Проблеми та суперечності у впровадженні дистанційного навчання в освітній процес закладів загальної середньої освіти

Автор(и)

  • О. Д. Дубчак Комунальний заклад «Вінницький ліцей № 7 ім. Олександра Сухомовського»

Анотація

Економічні, політичні й соціальні зміни, які відбуваються в Україні, зумовлюють необхідність прискорення реформування системи освіти. Насамперед це стосується задоволення освітніх потреб громадян протягом всього життя, забезпечення доступу до освітньої та професійної підготовки всіх, хто має необхідні здібності. Тому передбачено впровадження у навчально-виховний процес новітніх педагогічних технологій та науково-методичних досягнень, створення нової системи інформаційного забезпечення освіти, входження України у міжнародну систему комп’ютерної інформації. Найбільш ефективному рішенню вищезазначених проблем сприяє дистанційне навчання [1]. Сучасному суспільству потрібна масова якісна освіта, яка спроможна забезпечити вимоги до споживача та виробника матеріальних і духовних благ. Виконати соціальне замовлення суспільства через збільшення асигнувань на освіту, збільшення кількості навчальних закладів та іншими традиційними способами не можуть навіть заможні країни. Тому поява дистанційної освіти не випадкова, це закономірний етап розвитку та адаптації освіти до сучасних умов.

Біографія автора

О. Д. Дубчак , Комунальний заклад «Вінницький ліцей № 7 ім. Олександра Сухомовського»

вчитель

Посилання

Штихно Л. В. Дистанцiйне навчання як перспективний напрям розвитку сучасної освіти. Young Scientist. 2016. № 6(33). URL: http://molodyvcheny. in.ua/files/journal/2016/6/121.pdf

Степаненко С. В. Про трансформацію системи заочної освіти в умовах інтеграції в Європейський освітній простір. Вища школа. 2007. № 2. С. 31–37.

Заболоцький А. Ю. Психологічні проблеми дистанційного навчання викладачів в системі післядипломної педагогічної освіти.Університет "КРОК". URL: https://library.krok.edu.ua/media/library/category/statti/zabolotskyi_0003.pdf.

Стадник О. Д., Яременко О. В., Мороз І. О. Перспективи дистанційного і змішаного навчання в системі безперервної освіти / Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка. URL: https://repository.sspu. edu.ua/bitstream/123456789/2848/1/ПЕРСПЕКТИВИ%20ДИСТАНЦІЙНОГО %20І% 20ЗМІШАНОГО%20НАВЧАННЯ.pdf

Варзар Т. Дистанційна освіта в сучасній освітній діяльності Українознавство. 2005. № 1. С. 116–119.

Заборонити дистанційну освіту у всіх навчальних закладах. Офіційне інтернет-представництво Президента України. 2020. URL: https://petition. president.gov.ua/petition/97372

Положення про дистанційну форму здобуття повної загальної середньої освіти. Міністерство освіти і науки України. 2020. URL: https://mon.gov.ua/ ua/news/vidsogodni-nabuvayut-chinnosti-onovleni-umovi-distancijnogonavchannya-u-shkolah

Про систему MOODLE. Державний університет телекомунікацій. URL: http://www.dut.edu.ua/ua/1035-pro-sistemu-moodle-organizaciyno-metodichniycentr-novitnih-tehnologiy-navchannya

Організація дистанційного навчання в школі. Міністерство освіти і науки України. 2020. URL: https://mon.gov.ua/storage/app/media/zagalna%20 serednya/metodichni%20recomendazii/2020/metodichni%20recomendaziidustanciyna%20osvita-2020.pdf

Всеукраїнська школа онлайн. Міністерство освіти і науки України. 2020. URL: https://mon.gov.ua/ua/tag/vseukrayinska-shkola-onlajn

Штихно Л. В. Дистанційне навчання як перспективний напрям розвитку сучасної освіти. Молодий вчений. 2016. URL: http://molodyvcheny.in.ua/ files/journal/2016/6/121.pdf

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-11-12