Роль навчальних онлайн-платформ в аспекті заохочення учнів молодших класів до вивчення іноземної мови
Abstract
У сучасному світі вчитель все частіше замислюється над тим, як зробити свої заняття цікавими та захоплюючими для дітей. Неодноразово у цьому контексті постає питання мотивації як педагога, так і учнів. Адже якщо учень / учениця не хочуть вчитися, вчитель ніяк не зможе вплинути на їхні результати.
Відповідно до сучасної освітньої реформи знання іноземної мови вважаються однією із ключових компетентностей. Все, з чим стикаються сучасні діти, певною мірою пов’язане з іноземною мовою. Більшість сучасних комп’ютерних ігор, програм, сайтів створюються за кордоном, саме тому учням потрібно стати білінгвами, щоб ефективно комунікувати на просторах інтернету та у суспільстві, зокрема.
References
Z. Dornyei and K. Csizer Ten commandements for motivating language learners: results of an empirical study, Language Teaching Research, Hodder Arnold, 1998.
Mary Spratt The TKT Course M1,2 and 3, Alan Pulverness and Melanie Williams. Cambridge University Press, 2002, p. 53–57.
Scott Thornbury and Peter Watkins The CELTA Course. Trainer’s Manual, Cambridge University Press, 2007, p. 88–90.
Canva.URL: https://www.canva.com/ (дата звернення 12.04.21).
StoryboardThat.URL: https://www.storyboardthat.com/ (дата звернення 12.04.21).
British Council.URL: https://g.co/kgs/PEX72z (дата звернення 12.04.21).
Learnhip. URL: https://learnhip.com/(дата звернення 12.04.21).
Quizlet. URL: https://quizlet.com/ru (дата звернення 12.04.21).
Flipgrid. URL: https://info.flipgrid.com/ (дата звернення 12.04.21).
Kahoot. URL: https://kahoot.com/schools-u/ (дата звернення 12.04.21).
Baamboozle. URL: https://www.baamboozle.com/ (дата звернення 12.04.21).