Роль навчальних онлайн-платформ в аспекті заохочення учнів молодших класів до вивчення іноземної мови

Автор(и)

  • Т. А. Мокра Донецький національний університет імені Василя Стуса

Анотація

У сучасному світі вчитель все частіше замислюється над тим, як зробити свої заняття цікавими та захоплюючими для дітей. Неодноразово у цьому контексті постає питання мотивації як педагога, так і учнів. Адже якщо учень / учениця не хочуть вчитися, вчитель ніяк не зможе вплинути на їхні результати.
Відповідно до сучасної освітньої реформи знання іноземної мови вважаються однією із ключових компетентностей. Все, з чим стикаються сучасні діти, певною мірою пов’язане з іноземною мовою. Більшість сучасних комп’ютерних ігор, програм, сайтів створюються за кордоном, саме тому учням потрібно стати білінгвами, щоб ефективно комунікувати на просторах інтернету та у суспільстві, зокрема.

Біографія автора

Т. А. Мокра , Донецький національний університет імені Василя Стуса

здобувачка 1-го курсу СО «Магістр», факультету іноземних мов

Посилання

Z. Dornyei and K. Csizer Ten commandements for motivating language learners: results of an empirical study, Language Teaching Research, Hodder Arnold, 1998.

Mary Spratt The TKT Course M1,2 and 3, Alan Pulverness and Melanie Williams. Cambridge University Press, 2002, p. 53–57.

Scott Thornbury and Peter Watkins The CELTA Course. Trainer’s Manual, Cambridge University Press, 2007, p. 88–90.

Canva.URL: https://www.canva.com/ (дата звернення 12.04.21).

StoryboardThat.URL: https://www.storyboardthat.com/ (дата звернення 12.04.21).

British Council.URL: https://g.co/kgs/PEX72z (дата звернення 12.04.21).

Learnhip. URL: https://learnhip.com/(дата звернення 12.04.21).

Quizlet. URL: https://quizlet.com/ru (дата звернення 12.04.21).

Flipgrid. URL: https://info.flipgrid.com/ (дата звернення 12.04.21).

Kahoot. URL: https://kahoot.com/schools-u/ (дата звернення 12.04.21).

Baamboozle. URL: https://www.baamboozle.com/ (дата звернення 12.04.21).

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-11-12